Post by Nemo Nevermind on Jun 9, 2014 18:30:42 GMT 1
Foråret var her og med det så kom varmen listende lige så stille, mens blomsterne sprang ud i haverne, ved de folk som nu en gang havde haver. Fuglene sang og folk fik ligesom mere energi og det gjorde Nemo da også men alligevel ikke for meget, dog fik hun da et bedre humør af det, så hun smilede som hun tidligere havde gået igennem gaderne, og nu var hun da også havnet på kroen som Harold ejede. Hun havde dog ikke arbejdet der selv siden om vinteren så det var vel en måned eller 2 siden, hun havde da ingen ide om hvor lang tid der var gået. Hun sad nu inde i kroen sammen med en mand som hun bare sad og sludrede med mens han drak sin øl og Nemo sad bare og drak noget vand, dog havde hun ikke opdaget at manden tidligere havde proppet noget i hendes vand mens hun havde set på at Harold og skilt 2 mænd ad fordi de var kommet op og slås over et eller andet og da hun havde vendt opmærksomheden imod manden igen og drukket noget af hendes vand, følte hun en smule svimmel og lettere varm efter nogle minutter efter hun havde drukket vandet, så hun tog sig til hovedet og så på manden med et skævt smil. "Jeg har det ikke så godt" sagde hun lettere undskyldende men manden bad hende bare om at drikke noget mere vand for det kunne være hun havde det for varmt eller ikke havde drukket nok i løbet af dagen, noget Nemo godt kunne se meningen i så hun drak noget mere men fik det ikke ligefrem bedre af det så hun sad mere og hang.
Come Children of the world
I take you away from the pain and sorrow.
Be enchanted of me and forget all you know.
Until I leave once again.
Post by Harold Nguyen on Jun 9, 2014 18:51:57 GMT 1
Harold haft en halv travlt dag det var stille og roligt varmere og hans kro var ikke den køliges sted så der ville først være i aften men han havde skilt to mænd fra hinanden de havde bare lade øllet stige dem til hovedet og nu holdte han godt øje med Nemo og den mand han havde hørt en del dårligt om ham så han var parat til at gå ind hvis han prøvede på noget mod Nemo
Post by Nemo Nevermind on Jun 9, 2014 18:57:37 GMT 1
Nemo fik det mere og mere underligt, men alligevel blev hun lidt gladere end før så smilet vendte tilbage på hendes læber selvom hun måtte holde hovedet oppe med den ene hånd mens hun lyttede til manden som snakkede med hende, selvom hun ikke rigtigt svarede, så bare på ham så han lagde hånden på hendes lår uden hun gjorde modstand for hun var ikke rigtigt klar over hvad der egentlig skete, udover hun fandt ham lidt morsomt så hun grinte lidt af det han sagde som om det havde været en joke men det havde det vidst ikke været, dog tog manden sig vidst ikke af det men smilede bare til hende som han forsatte med at snakke om at hun var en lille skønhed som burde være et andet sted end her.
Post by Harold Nguyen on Jun 9, 2014 19:14:30 GMT 1
da manden lagde en hånd på Nemos lår fly to kødøkser igennem luften landede lige mellem en mandens fingre så tæt på at hvis manden havde lænet sig en smule tættere på Nemo ville han have mistet en finger eller to og før manden kunne nå at opfatte hvad der var sket var Harold der og sagde "ud nu eller kalder jeg på vagterne"
Post by Nemo Nevermind on Jun 9, 2014 19:26:29 GMT 1
Nemo virkede ikke til at registere hvad der var fløjet igennem luften, ej heller at manden der fik et chok over det udover at Nemo kom til at grine lidt af hans reaktion, men hun så dog lidt kælen og smilende op på Harold og virkede nærmest som om hun ikke anede hvad der foregik omkring hende. Dog rejste manden sig op og forsvandt ud af døren temmelig hurtigt for han ville ikke have nogen problemer. Nemo var på vej til at tage endnu en slurk af vandet for hun var alligevel stadig tørstig og det var jo lige det der var at drikke.
Post by Harold Nguyen on Jun 9, 2014 19:43:21 GMT 1
Harold tog forsigtigt hendes hånd som var ved at tage glasset og sagde stille "du skal have et nyt glas Nemo du ved hvor vandkanden står" og tog glasset og gav slip på hendes hånd og sagde højt "ud alle sammen baren er lukket nu" og de få folk som var tilbage gik ud og Harold låste døren efter dem og lugtede til glasset han kunne lige lugte noget men hvad kunne han sige men han viste det ikke var kun vand i det glas
Post by Nemo Nevermind on Jun 9, 2014 19:48:50 GMT 1
Et gisp undslap hendes læber da han tog hendes hånd og tog glasset fra hende hun smilede dog stadig. "Selvfølgelig den er.." sagde hun og med hendes frie hånd begyndte at hun at pege rundt i kroen før hun grinte lige som han slap hendes hånd for hun var ikke klar over hvor den var henne af og sidst havde hun peget ind i væggen. "Nej det ved jeg ikke" sagde hun med et stort og nærmest undskyldende men også grinende smil for hun anede ikke hvor den var henne af. Hun endte med at læne sig ind over bordet for balancens skyld mens hun så på ham med et kælent smil. "Du ved vel ikke hvor den er?" spurgte hun forførende men også små grinende.
Post by Harold Nguyen on Jun 9, 2014 20:06:40 GMT 1
Harold så på hende og sagde "ja jeg gør Nemo" og han gik ud i baglokalet og hældte vandet ud og tog et nyt glas og hældte nyt vand i det og teleport tilbage til Nemo og satte foran hende og sagde "hvordan føler du det" han ville lige finde ud af hvordan hun havde det så han havde en fornemmelse hvad han skulle gøre
Post by Nemo Nevermind on Jun 9, 2014 20:11:59 GMT 1
Nemo så bare smilende på ham for hun havde ikke meget andet at sige og så grinende hun bare fordi hun havde det en smule sjovt mens han var væk men han kom temmelig hurtigt tilbage og det fik ikke hendes latter til at stoppe særlig meget selvom hun tog imod glasset fra ham. "Jeg har det skønt.. Der er bare 2 af dig" sagde hun med et grin som hun holdt 2 fingre oppe for at vise hvad hun mente, eller det skulle have været 2 fingre men var i virkeligheden 3.
Post by Harold Nguyen on Jun 9, 2014 20:43:16 GMT 1
"Note til mig selv lære dig at drikke bare lidt så du ikke bliver bedre i denne situationer" sagde han højt for sig selv men han havde på fornemmelsen det eneste han kunne gøre var at vente det ud så han teleport op til baren og hældte noget whisky op i et glas og teleport tilbage til Nemo og tog en tår af glasset og var nysgerrig hvad for noget hun ville gøre
Post by Nemo Nevermind on Jun 9, 2014 20:50:24 GMT 1
Hendes smil forsvandt og hun virkede nærmest sur "Jeg drikker ikke.. Det er kun folk med problemer drikker" sagde hun lettere surt inden hun begyndte at smile kælent igen som han kom hen til hende efter havde hentet noget, hun tænkte ikke videre over han teleporterede for det gik alligevel for hurtigt for hende. Hun lænede sig mere frem imod ham hvilket resulterede i at hun tabte vandet ned over ham, hvilket bare fik hende til at grine igen "Upsie" grinede hun som hun lagde glasset ind på bordet uden at tænke over om det stod op eller hun også havde væltet det der. "Skal vi ikke lege noget?" spurgte hun så som om intet var sket.
Post by Harold Nguyen on Jun 10, 2014 18:30:27 GMT 1
Han smilede venligt til hende og sagde "jeg sagde jeg ikke troede på det vil du ville lytte" han vidste godt på bunden hun aldrig ville høre på ham i den sag men han kunne lige så godt prøve at lige vel og han lod som ingenting at hun tabte vand over ham og sagde roligt "hvad skulle vi lege Nemo"
Post by Nemo Nevermind on Jun 10, 2014 20:34:35 GMT 1
Det sad og så undrende på ham for hun forstod ikke lige hvad han sagde, det lød som noget sludder i hendes hoved, vil hun ville hvad? der var ligesom noget der ikke hang sammen, men hun sagde dog ikke noget som hun bare lod det gå hen i glemmebogen. "Bare noget jeg keder mig" sagde hun lettere ynkeligt for hun ville gerne lave noget, andet end at sidde og glo. Hun forsøgte at rejse sig men hun kunne ikke, så hun så undrende på hendes ben og begyndte at prikke på hendes eget lår.
Post by Harold Nguyen on Jun 12, 2014 17:25:54 GMT 1
Han tog en tår af sit glas og sagde "vi kunne spille kort men jeg tror ikke din hoved er helt klart til den slags lige nu Nemo" han havde ikke rigtig legede eller spille spil i mange år ikke siden hans kone var blevet taget så han kunne ikke rigtig huske nogle af dem så de eneste kortspil han kunne huske var dem som folk spillet på kroen men han havde kun en grov ide om reglerne i dem
Post by Nemo Nevermind on Jun 15, 2014 12:31:57 GMT 1
"Jeg kan ikke finde ud af kort.. jeg vil løbe rundt" klynkede hun for hun ville løbe rundt og bruge noget af alt den energi som fandtes i hendes krop lige nu, selvom hendes ben ikke ville hun som hun ville. Hun satte hænderne imod bordet og gjorde endnu et forsøg på at rejse sig men hendes arme kunne ikke holde hendes vægt oppe så hun måtte igen sætte sig på sin plads.
Hvilken årstid befinder vi os i? Det afgør ugerne:
The List:Uge 19 - 46: 5. år- 19-25: Forår -
26-32: Sommer
33-39: Efterår
40-46: Vinter
!Population!
Hvor mange mutanter og mennesker er der i landene?
Talian:
Nord:
8 Mutanter / 5 Mennesker
Øst:
9 Mutanter / 10 Mennesker
Syd:
11 Mutanter / 1 Menneske
Vest:
8 Mutanter / 1 Mennesker
Kongelige:
1 Mutant / 1 MenneskeMeRosal:
14 Mutanter / 3 Mennesker