Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 16, 2013 21:57:14 GMT 1
efteråret hade virkelig begyndt at sætte sin spor, nu var æbler og andre frugter modne og folk hade travlt med at høst dem, bær buske var dog ved at vær færdig og alle rod frugter skulle snart høstes for ikke at rådne i jorden, Azmaria sad ved søen og drak lidt vand. hun hade ikke vær hjemme i nogle dag, men det var fordi hun ville prøve at skaffe lidt penge på at optræde selv om det var gået skidt og hun hade endt med at stjæle en smule penge, ellers mere brugs ting som et par ler krus, og nogle æbler, løg, pære og gulerødder. hun hade nyt sin tid sammen med Connor, han hade vær sød ved hende og hun følt faktisk hun var elsket og det var enlig en underlig følelse, en følelse som hun heller ikke ville miste igen, men på det sidste hade hun følt sig restløs og urolig, hvorfor vist hun ikke men hun hade flere gange været gået ud af hulen hvor hun ellers hade vær med Connor og vær væk en dag eller to og komme hjem igen og følt sig helt okay, hun så på sit eget spejl billede hvad kunne gør hun følt sig så rest løs, hun sukke og endt med at plaske lidt vand i hoved før hun fjerne det med hænderne, op af hætten hoppe den nu fuldt ud vokse kat, og gav sig til at snuse rundt, den var minder inde andre katte men den var fuldt ud vokse men ikke voksen i nu, hun smile svagt og blev ellers siden og lod tankerne flyve igen.
Post by connor mitchell on Jul 16, 2013 22:36:07 GMT 1
Connor havde arbejdet en del de sidste par dage par dage hvor næsten ikke havde sovet for at underholde folk så han havde penge nok så de kunne købe mad i løbet af vinteren men han var langt fra sikkert på der var penge nok til hele vinteren men han håbede på de vilde kunne holde så langt tid og nu ledte efter Azmaria han lært hendes mindste vibrationer så så længe hun var tæt nok på kunne han finde hende så da han fandt hende gik han hen til hende og satte sig ved siden af hende og sagde ”hej min vildkat hvordan har du det” og nussede katten
Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 16, 2013 22:47:05 GMT 1
Azmaria sad i sin egne tanker, og lage ikke mærke til Connor kom nær hende. så da han snakke til hende hoppe hun en smule i luften og lande på enden hun så på ham, "skat.. nogle kunne høre dig" hun rødme og bed sig i læben, hun syntes det var pinligt at blive kaldt vild kat ude i det fri, for det var et sted et fjolle kæle navn at kalde hende, men hun sag ikke noget til det. "jeg.. føler mig stadig rest løs.. men beder" hun så på ham og rykke hen og side op af ham og lag hoved mod hans skulder, "og dig.. du virker træt" hun så på ham og lag hænderne i sit skød, hun var træt af at føle denne restløshed komme og gå og hun kunne godt forstå vis Connor var bekymret når hun ikke kom hjem i en dag til 2 nogle gang 3 hun så bare på søen og sukke, "hade du held med indtjening på det sidste.. jeg hade ikke" hun så på ham og blev siden op af ham.
Post by connor mitchell on Jul 16, 2013 23:17:58 GMT 1
Connor lagde en arm om hende og sagde ”jeg fik tjent nok så jeg ville kunne overleve en vinter alene men jeg havde heller ikke min smukke assistent” og han kyssede hende på kinden han havde været virkelig heldig at have tjent så meget han vidste godt hun syntes det var pinligt men syntes det til hende og nussede hende og katten og sagde stille ”det er godt du beder men har du nogen ideer hvorfor du føler dig rest løs min vildkat” han var bekymret for hende og hvad der var i vejen med hende og han gabte efter alle kunstens regler
Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 17, 2013 9:52:54 GMT 1
Azmaria smile svagt, som han sag han hade mangle hans smukke assistent. hun så på ham og nusse hoved mod hans skulder, "undskylde jeg ikke var der til at hjælpe" sag hun stille og nusse sig ind til ham, og kigge bare ned i søen hun ryste en smule på hoved "nej.. jeg ved ikke hvorfor.. " sag hun stille og lukke øjne og brugt en hånd til at støtte sig med og en anden lage hun armen over maven og trak vejre dybt, og ville ønske denne rastløshed ville gå langt væk så hun kunne fokuser på at tjene penge til vinteren og nyde at være sammen med Connor, hun så på ham og spurt stille "hvad tror du?" hun ville godt vide hvad han tænkt det kunne vær galt med hende for det her var ikke normalt det vist hun.
Post by connor mitchell on Jul 17, 2013 13:03:56 GMT 1
Connor smilede venligt til hende og sagde ”det er i orden min vildkat” han tænkte lidt over det han havde ingen ideer hvad det kunne være så han kyssede hende på munden og sagde ”jeg har ingen måske skulle vi finde en som ved mere om den slags” han håbede på det ikke var noget alvorligt og han ville ikke have noget imod at han var nødt til at holde sig vågen i flere uger for at underholde for at hun kunne få mad hele vinteren
Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 17, 2013 15:46:53 GMT 1
Azmaria så på ham og sukke stille "men kommer det ikke til at kost af finde sådan en?" hun så på ham, og nusse kinden mod hans skulder. hun ville gerne snart blive rask igen så hun kunne hjælpe ham med at tjene penge, men hun ville ikke finde sådan en klog person og betale for at blive rask, for måske drev det hele over igen om nogle side. "måske driver det over igen.. måske vi bare skulle vente og se.. og fokuser på den kommende vinter" hun så på ham, og lag en hånd på hans lår og så bare roligt på ham og nusse sig ind til ham og slappe lidt beder af, hun kom til at tænke på hvor længe var det lige siden de hade gjort det? "skat.. kan du huske hvor vi.. du ved.. sidst?" hun så op på ham og bed sig i læben.
Post by connor mitchell on Jul 17, 2013 16:06:58 GMT 1
Connor så mod hendes stemme og sagde ”måske men det kunne også blive farligt og jeg vil helst være sikker på du har det godt” han ville helst være helt sikker på hun ikke ville blive alt for syg så de kloge folk ikke kunne gøre noget som helst og han så lidt overrasket mod hendes stemme da hun spurgte og sagde ”jeg er ikke helt sikker på hvor længe siden det var men jeg tror omkring to måneder siden” og han kyssede hende let på hovedet og sagde ”men jeg er helt sikker på hvor det var 5 km 20 meter i den retning” og han pegede bagud
Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 17, 2013 17:44:58 GMT 1
Azmaria så på ham og rødme en smule, "2 måneder.. okay" hun så ned i søen, og endt med at stikke hoved ned i søen igen og hev det op igen og vred håret for vand og pust, det føltes nu rar lige at få et koldt sus gennem ansigtet, hun pust og fik vreden håret og smidt det over ryggen og sukke, "du husker lige frem hvor henne det var" hun så på ham og fnise for det var da fjollet at gør sådan noget, hun sag det dog ikke til ham og kysse ham bare på kinden, hun tog kurven og kigge ned i den "jeg fik tjent en smule.. og fik skaffe lige frugt og grønt også.. " hun så på ham og smile skævt, hun hade virkelig ikke lyst til at tage hen til en af de kloge mennesker.
Post by connor mitchell on Jul 17, 2013 18:34:20 GMT 1
Connor grinede og sagde ”jeg var i kontakt med jorden under det hele så det er brændt sig fast i min hukommelse” og rejste sig op og smilede hvor han troede hun var men så over hendes hoved og sagde ”godt så skal vi finde en klog menneske så vi kan finde ud af hvad der er i vejen så vi kan tjene flere penge så vi kan leve som kongelige i vores underjordiske palads i hele vinteren” og han rakte en hånd som en hjælp at komme op og var klar til at kysse hendes hånd når hun var oppe han ville være sikker på hun blev tjekket for hvad der var i vejen med hende
Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 17, 2013 21:23:49 GMT 1
hun så på ham som han rejste sig og sukke, og tog hans hånd og kom op og stå "skal jeg virkelig der hen.. det sikkert intet" hun så på ham og rødme som han kysse hendes hånd, katten løb hen og hoppe op og greb fat i hendes nederdel og kravle hele vejen op i hætten hvor den rulle sig sammen og lag sig til og sove, hun så på Connor og holdt ham forsat i hånden og prøve ikke at tænke for meget, over hvad det mund var hun fejle? for hun ane det ikke og hun var træt af ikke og vide det men hun ville ikke hen til et klogt menneske/ healer hun var sikker på det snart gik over, det hade hun bare på fornemmelsen.
Post by connor mitchell on Jul 17, 2013 21:53:56 GMT 1
Connor så mod hendes stemme og sagde ”jeg havde en gang en ven som havde som havde lidt ondt i hovedet i nogle uger og så kom hans sygdom frem og ingen af de healere vi fik til ham kunne ikke gøre noget så jeg vil helst det samme skulle ske for dig min vildkat” og han smilede til hende og lagde anden arm rundt om og kyssede hende dybt på munden og sagde stille ”men hvorfor spurgte du mig hvor langt tid siden har du måske lyst til det igen” kærtegnede hendes kind han havde selv haft en lyst til det men han havde ikke sagt noget
Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 18, 2013 14:18:58 GMT 1
Azmaria sukke og kunne godt hør at hun ikke slap for at komme hen til en healer, hun sukke og så på ham. "nå.. også der for men.. mere du ved.. det kunne vær.. du ved" hun rødme svagt men det forsvandt hurtig og hun blev mere bleg for tænk vis det var? hvordan skulle de klar vinteren? og hvordan skulle de skaffe nok tøj til den? og hvad vis den også var mutant? eller vis den var normale? hun sank en klump og begyndt enlig bare og gå og håbe lidt Connor ville sig hvor hun skulle gå hen for hun var helt i panik inden i lige nu.
Post by connor mitchell on Jul 18, 2013 15:13:00 GMT 1
Connor begyndte at rødme også og sagde ”hvis vi skal blive.. du ved.. så har en nødløsning” og han begyndte at gå han kendte en healer som tog mod alle slags om de var mutant bare hun fik pengene og han ikke tænkt over at deres første tæt møde kunne føre og sagde stille ”er der nogen.. måder du kan se.. du ved at vi.. skal have en killing” han var meget nervøs for at han ville være nødt til at bruge sin sidste løsning som han håbede på han aldrig skulle bruge
Post by Azmaria Kia Saotome on Jul 18, 2013 15:28:14 GMT 1
Azmaria forsatte med at gå i den retning han nu rette hende efter, og ryste på hoved, "nej.. jeg har kun følt mig restløs jeg har ikke mærke andet.. eller i vært fald ikke lagt mærke til det" hun gik vider og holdt fast i hans hånd, "hvilken nødløsning" hun så på ham, og sank en klump hun kunne ikke lig lyden af den måde han sag nødløsning på, hun håbe ikke det var at han tog hjem det ville hun ikke have så måtte hun bare arbejde hård, "vi kan godt klar os selv vis det sker.. jeg arbejder bare hård, laver lidt ekstern forestillinger rundt omkring, for vis han tog hjem.. hvad så med hende? hun kunne jo ikke tage hjem så ville hendes mor få hende arresteret for mord, og hun hade ikke selv lyst til at blive henrette for dobbelt mord.
Hvilken årstid befinder vi os i? Det afgør ugerne:
The List:Uge 19 - 46: 5. år- 19-25: Forår -
26-32: Sommer
33-39: Efterår
40-46: Vinter
!Population!
Hvor mange mutanter og mennesker er der i landene?
Talian:
Nord:
8 Mutanter / 5 Mennesker
Øst:
9 Mutanter / 10 Mennesker
Syd:
11 Mutanter / 1 Menneske
Vest:
8 Mutanter / 1 Mennesker
Kongelige:
1 Mutant / 1 MenneskeMeRosal:
14 Mutanter / 3 Mennesker